фоновое изображение шапки фоновое изображение шапки
 

 

 

Меню сайту

 
 

 
 

Інформація влади

 
 

Рішення Гайворонської міської ради

 
 

Правова допомога

 
 

 
 

Статистика

 
 


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
  Головна » 2017 » Лютий » 28 » Вибір професії – крок у доросле життя
17:31
Вибір професії – крок у доросле життя

       Кожна людина хоча б раз у житті обирала собі професію. Вибір професії – це складний і відповідальний крок у житті кожного, тому його потрібно робити свідомо й обдумано. Як визначитись, на кого вчитися після школи? Це життєво – важливе запитання, яке турбує на сьогоднішній день усіх випускників шкіл та старшокласників. Як обрати професію до душі та з хорошими перспективами.
     28 лютого працівники центральної районної бібліотеки провели тренінг «Вибір професії – крок у доросле життя» з учнями 9 класу ЗШ №2.
     Присутні ознайомилися з класифікатором професій за предметом праці, відповідали на запитання вікторини «Тест-драйв», приймали активну участь у конкурсах: «Визнач професію», «Розшифруй назви професій», «Професії відомих людей», «Питання на засипку».
     Були проведені вправи «Пантоміма» та вправа-гра «Аукціон».
     Учні зробили висновок, що при виборі професії треба пам’ятати золоту формулу вибору професії: «Хочу – можу – треба».
     Всі учасники отримали буклети «Найпопулярніші професії України» та «Типові помилки при виборі професії».
 

   
   
 

Категорія: КЗ Гайворонська міська публічна бібліотека | Переглядів: 305 | Додав: kondo11 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
 

Наш край

Видатні люди краю

Пошук

Наша адреса


26300,
Кіровоградська обл.
 м. Гайворон,
вул. В.Стуса (Кірова), 17
тел. +380686465228
E-mail: libgayvoron@i.ua

Ми в соціальних мережах
skype - bibliotekahv
Facebook - hayvoron.library
Instagram - @hayvoron_library

Працюємо:
щоденно, окрім суботи
з 9.00 до 18.00
останній день місяця
 санітарний


текст | текст | текст | текст | текст | текст | текст | текст